woensdag 8 september 2010

Warm and cosy Christmas.

Hey dames,

Ik heb 't al vaker over m'n favoriete stempels gehad en dit is er ook eentje van.
Ik vind deze Whipper Snapper kerstman zo leuk, dat 'ie ieder jaar weer op 'n kaart mag..:O)
Ik had nog 'n paar reststukjes K.andCo papier en heb de achtergrond met 'n Cuttlebug folder geembossed.(raar woord) Vervolgens ben ik er voorzichtig met 'n Colorboxje overheen gegaan, zodat je de sneeuwvlokken iets beter kunt zien.
De tekststempel is van Lili of the Valley. Wederom 'n stukje bolletjesband en 'n ijspegelrandje gemaakt met 'n MS pons.
Ben benieuwd of jullie deze kaart - zonder BO Bunny papier- ook zo leuk vinden :O)

gr.Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Ha, daar is er eindelijk weer een...
    Het is wel even wennen hoor, zonder BB papier, maar hij is wederom erg geslaagd. En inderdaad een erg leuk afdrukje. Dat bolletjesband doet het ook goed zo op die rand. Je hoeft dat randje van het bb-band eigenlijk niet eens te verstoppen. En dan nog zo'n pikant randje links en rechts (soufflepen?) maakt het ook weer helemaal af.
    En daar voor de voeten van Santa, is dat flowersoft?
    Ook dit keer mijn welgemeende complimenten.
    Ik denk toch dat de ontvangers van jouw kk wel een heel fijne kerst zullen hebben
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n superleuke kaart!! Hoe plak je dat bolletjesband vast? De accenten zijn weer precies goed. Ach ja, je hebt talent of je hebt het niet he?

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, Yvonne is echt een talented speedy. Er staan er nog een stuk of wat in de wachtrij. En ons maar laten smachten.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje dames.
    Alie, ik denk dat 2 blogdames idd. een fijne kerst zullen hebben.Volgens mij ken jij ze ook :O)
    Dat pikante randje heb ik met gelpennen gemaakt en Santa heeft idd.Flowersoft aan de voeten.Het bolletjesband heb ik met dubbelzijdige tape vastgeplakt.
    Ik ga als 'n HSL treintje wat betreft de kerstkaarten.Als ik ermee klaar ben, moet ik eerst afkicken.Of ik stoom meteen door en begin aan de paaskaarten haha.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag wel oppassen met dat tempo hoor. Heb je wel een HS rijbewijs?
    Je bedoelt echt gelpennen en geen soufflepennen? Ik heb laatst bij de Lidl een groot pak met gelpennen gekocht, zitten ook glitterpennen bij. Die moet ik ook maar eens gaan uitproberen.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen