woensdag 15 september 2010

Oh Christmas tree.

Hey dames,

Het is weer woensdag, dus tijd voor 'n nieuwe kaart.
Ik zag deze kerstboom bij 'n medeblogster en vond 't zo leuk, dat ik besloot om er ook eentje te maken.Tijdens 't bloghoppen kom je zoveel leuke dingen tegen, maar deze sprong er echt uit.
Ik heb papier van MME Colourfull Christmas gebruikt en heb de "kerstballen" in dezelfde kleuren gespoten met m'n airbrush.Dat was 'n waar kleurenspektakel en ik zat helemaal onder, maar 't is zo leuk om te doen.Met 'n Nestabilitie heb ik 't venster uitgestanst en heb de Penny Black muis zo geplaatst, dat 't net lijkt alsof 'ie de kerstboom staat te bewonderen. Ik ben helemaal niet zo'n beste "knipper", maar 't lukte me aardig om 'm aan 1 stuk te houden :O)
De bontkraag heb ik gemaakt met Aleene's true glittersnow en de kerstroos is 'n Creatable van Marianne Desingn.
Ik vind 't een bijzonder leuke kaart; Jullie ook?

gr.Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Oooooh, ik vind hem helemaal geweldig!. Ik kan me voorstellen dat je deze wilde maken. Had je een stempel van die boom? En die 'kerstballen' dat zullen wel plakparels zijn. Dat papier is toch wel heel sprekend he. Het begint best te kriebelen bij mij. Ik heb er nog niets mee gedaan.
    Maar deze is dus toch voorgekropen? Super hoor.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje.
    Ik had nog 'n aardig voorraadje witte plakpareltjes en die lenen zich perfect voor deze doeleinden.Ik vind vooral dit blauwe papier erg mooi.Met die swirls erop, lijkt 't net alsof 't waait...

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel toevallig had ik die muis van PB gisteren in mijn handen. Ik heb hem weggelegd omdat ik nog niet had bedacht waar ik hem naar wilde laten kijken. Ha ha, weer dezelfde gedachte. Ik vind de kaart erg leuk geworden. Inderdaad mooi papier!! Lekker vrolijk die kerstroos.

    Gr.GZ

    PS. Heb nu pas door dat je op zondag en op woensdag publiceert.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Gerrittina,

    Ach, je kunt ook niet overal antennes voor hebben he!Toevallig dan wel voor dit schattige muisje.
    Dat papier van vorig jaar doet 't nog goed he?!
    Alhoewel, ik heb nog wat BG papier liggen, waar ik niet zo vrolijk van word. Het is nl. nogal donker van kleur.Ik heb er al 'n kaart mee gemaakt, maar 't is niet zo naar mijn zin :O(

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen