zondag 12 september 2010

Merry Christmas krans

Goeiemorgen dames,

Vandaag 'ns een keertje geen cutie, maar 'n digistempel.
Ik wilde 'ns iets anders proberen en ik moet zeggen, dat 't me aardig gelukt is.
Ik heb m'n laatste stukjes K. and co gebruikt. M'n voorraadje kerstpapier begint nu aardig te slinken, maar 't einde is nog niet in zicht. Voor mij dit jaar dus geen nieuw kerstpapier :O(
Tot nu toe kan ik de verleiding ook nog goed weerstaan, maar 't wordt er niet makkelijker op.
En 't is ook nog lang geen december......dus wie weet.
Voor deze kaart had ik niet zoveel extra's nodig; Crispy lint, plakpareltjes, brads en photo turns.
Van dat laatste ben ik me niet zeker of ze zo heten.
Hebben jullie 'n idee?

gr.Yvonne

8 opmerkingen:

  1. Het is je zeker goed gelukt. Mooi papier heb je gebruikt. Of die dingen ook zo heten? Ik weet het niet. Heb je papier achter de stans geplakt of heb je de gaatjes gevuld met papier dat uit een andere stans kwam? Ik denk het laatste? Het is in ieder geval erg leuk geworden. Complimenten hoor!!

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer helemaal gelukt en weer helemaal anders.
    Ik vind dat toch elke keer weer erg leuk zoals jij met details werkt: hoekjes, soufflepen etc. Als ik ervoor zit, kan ik bijna nooit wat bedenken. Ik weet ook niet hoe die dingen heten, maar ze zijn wel erg leuk. Heb je het Crispylint geverfd, of was dat die kleur? Tja en ik zit ook weer te puzzelen hoe dat met die stukjes zit. Ga je het verklappen?

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje!
    Ik heb 't even opgezocht en die dingen heten idd. zo.Ik heb ze ooit kado gekregen, maar vergeten dat ik ze had.Ik heb die gaatjes opgevuld met stukjes, die uit 2 andere stansjes komen.Dat heb je dus goed gezien Gerrittina.
    Voor dat lint heb ik de airbrush niet nodig gehad.Binnenkort zal ik 'n kaart posten, waarbij ik me helemaal heb uitgeleefd met m'n AB........leuk!

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij wachten met heel veel smart. Maar dat zal wel woensdag worden grrrrr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Of nog later, want hij staat aan 't eind van de wachtrij.
    Misschien mag 'ie wel even voorkruipen....:O)

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Krijg je dan geen ruzie met al die anderen? Je zal toch maar worden door een stuk of 20 kaarten in opstand hebben; nee, daar moet ik niet aan denken. En dat papier is scherp hoor, kun je behoorlijk gewond van raken.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmmmm, daar had ik nog niet aan gedacht.Kon idd. nog wel 'ns gevaarlijk worden met al die obstinate kerstmannen....
    Ik zal er nog 'ns over denken.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Vonne,

    ik vind 'm echt super geworden!!!

    grts, Monique

    BeantwoordenVerwijderen