woensdag 29 september 2010

Happy Chistmas to you.

Hoi allemaal,

Bij deze kaart heb ik gemengde gevoelens.
Waarom? Ik vond 't papier wat aan de donkere kant.
Ik heb tot nu toe alleen maar kaarten gemaakt met vrolijke/frisse kleuren en had hier duidelijk wat moeite mee.Het afdrukje is aardig groot en dan heb je niet zoveel ruimte over voor andere dingen.Ik heb dus 'n grote mat gemaakt met 'n setje Martha Stewart ponsen.Toen was er nog ruimte voor 'n MD kerstster en 'n bedeltje.
Het papier is van Basic Grey: Fidgy Pudding. 't Is een oudere lijn en op zich erg mooi, maar ik heb gemerkt dat ik liever met andere kleuren werk.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

gr.Yvonne

10 opmerkingen:

  1. Nou, ik vind het helemaal niet te donker. Behalve de mat misschien. Daar komt het ponswerk wat minder uit. Maar het hoeft niet allemaal zo fris en fruitig altijd. Ik vind hem toch wel leuk geworden. Ik vind het afdrukje ook erg leuk. Och en je moet jezelf niet altijd willen overtreffen, nu is een volgende weer helemaal super natuurlijk :).

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ook leuk geworden hoor. Misschien is dit papier wat meer een uitdaging voor je? Je moet niet altijd "veilig" willen doen. Ik vind het ook vaak lastig als de afdruk zo groot is. Soms verklein ik hem in Photoshop. Wat ik leuk vind aan de kaart is de manier waarop je het bedeltje hebt bevestigd. Daar zou ik nou niet opgekomen zijn.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wilde 't met deze kaart idd. 'ns een keertje anders doen.Daarom heb ik dat afdrukje ook zo groot gelaten.De volgende keer, wordt 'ie wel verkleind hoor.
    De mat lijkt op de foto wel wat donkerder dan in 't echie.Ennuh Alie, de volgende kaart wordt idd. super hihi.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik vind dat bedeltje ook erg leuk zo. Jij gebruikt daar een speciaal soort koord voor toch? je hebt het weleens gezegd, maar ik weer het niet meer. Ik zoek ook nog zoiets.
    Ja, dat is makkelijk praten dat die volgende kaart super wordt, ik heb nog niet veel anders voorbij zien komen. en ik blijf akelig achterlopen bij jullie.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik daarvoor scrappersfloss en dat hebben ze in allerlei leuke kleuren.
    Eigenlijk moet ik 'ns een tijdje stoppen met 't posten van kerstkaarten.In ieder geval totdat jij er weer met eentje over de brug komt.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een tijdje geleden bij de Blokker scrappersfloss gekocht. In één zakje zaten meerdere kleurtjes. Ik zie het bij ons niet meer hangen, wie weet bij jullie wel Alie.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ren meteen naar de Blokker. Weeeeeh, ik moet al zoveel doen voor die albums en nu moet ik ook nog kerstkaarten maken. Eigenlijk wil ik er maar 6 versturen. Al dat papier heb ik gewoon gekocht om er naar te kunnen kijken.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Alie,

    Dit is 'n test om te kijken of ik 't goed heb ingesteld.Je zou deze reactie nu via de gewone mail moeten krijgen.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaa, het werkt. Ik wist niet dat de bloghouder dat in moet stellen. Krijg jij wel de reacties op mijn blog te zien?

    gr. ALie

    BeantwoordenVerwijderen