zondag 19 september 2010

Collecting the tree.

Goeiemorgen dames,

Soms heb je van die kaarten, die gewoonweg helemaal kloppen.Dit is er zo eentje, waarvan ik helemaal vrolijk word.Ik ben nog steeds met m'n voorraadje van vorig jaar bezig en dit Eskimo Kisses papier van Basic Grey is erg leuk om mee te werken.Het stempeltje en de tekst zijn van Lili of the Valley.Deze stempels hebben wat mij betreft 'n zeer hoog "hebgehalte", want ze zijn stuk voor stuk zoooo schattig.De kerstroos is van Marianne Design.Nog 'n paar plakpareltjes en 'n stukje crispy lint en klaar is kerstkaart nr.????
Ben blij, dat ik dit jaar vroeg ben begonnen met m'n kerstkaarten.Dat scheelt nl. een hoop stress aan 't eind van 't jaar.

gr.Yvonne

12 opmerkingen:

  1. Oooooh, wat moet ik nu weer voor superlatieven bedenken voor deze prachtige kaart? Je hebt het zelf al gezegd: hij klopt helemaal! Wat een geweldige kleurcombinaties kun je toch maken met dat BG. Het afdrukje is ook vreselijk leuk. Klapperdeklpa


    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk, deze kaart "klopt" helemaal. Qua kleur en qua afwerking. Mijn complimenten!! Welke Copic heb je gebruikt voor de ijsberen?

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Alie,

    Dankje voor 't applaus, maar ben je 't echt zelf?
    Volgens mij ben je undercover gegaan of zo...
    Of is "Heleen" je nieuwe nickname?

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerrittina, voor de ijsberen heb ik E50 gebruikt.Dat was de enigste kleur, die ik enigszins vond passen.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En welke Creatables heb je gebruikt? Is dit de "Lr0122 Creatable Poinsettia recht"? Ik zat aan de mini te denken. Dat is een nadeel van internet, je kan niet zien hoe mini die mini is.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klopt helemaal.
    Ik heb de mini's ook en die hebben 'n doorsnee van ong. 3 en 3,5 cm.
    Deze hebben 'n doorsnee van ong.5,5 en 6,5cm.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank voor de info. Nu kan ik even gaan nadenken welke ik het meeste zal gaan gebruiken. Ik neig een beetje naar de mini's.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja, ik ben het echt. Ik ben maar weer upcover gegaan, want ik had die superwinst van de rommelmarkt belegd in aandelen, die net zo gekelderd zijn dat ik me nu weer veilig voel.
    Ik vind die kleur voor de ijsbeer erg mooi gevonden. Ijsberen zijn ook nooit helemaal wit.
    Kan iemand mij ook aan het werk schoppen?

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee sorry, het creatieve proces moet vanzelf op gang komen. Daar kun je niet toe gedwongen worden. Jammer he?

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, dan slaap ik er een nachtje over. wie weet.
    gr .Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien komt 't tot je in je dromen???

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kerstkaart heb je weer gemaakt!
    En je gaat wel hard zeg, met je kerstkaarten!

    grts, Monique

    BeantwoordenVerwijderen