zondag 26 september 2010

Let it snow

Hoi allemaal,

Zoals je ziet ben ik alweer aan 'n andere lijn papier begonnen, nl.Colorfull Christmas van My Mind's Eye.Ik ben er wel gecharmeerd van, omdat er weer heel andere kleuren in zitten zoals oranje.Voor kerstkaarten is dat niet zo'n gangbare kleur, maar dat maakt 't wat mij betreft juist leuk.Ik heb 'n beetje zitten experimenteren met deze Penny Black sneeuwpop.Ik wilde haar niet helemaal wit laten en heb haar op verschillende plekken stippeltjes gegeven.Zo krijg je toch 'n beetje kleur, maar ook weer niet teveel.
Met verschillende Creatables heb ik de swirl+ijskristal gemaakt en 't hoekje is gemaakt met 'n Quickutz stansje. Ook dit keer mogen de plakpareltjes en 't crispy lint niet ontbreken.
Ben benieuwd wat jullie van m'n experimentje vinden.....

gr.Yvonne

6 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg mooi. Dat oranje geeft wel een heel fris uiterlijk bij dat mooie blauw. De indeling vind ik ook erg leuk gevonden. Dat heb je leuk gedaan, met die sneeuwpop.
    Heb je er nu nog meer in de rij staan? Staan ze niet allemaal te dringen om gepost te mogen worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Alie.
    Ik heb er idd. nog 'n aantal in de wachtrij staan.Da's maar goed ook, want de laatste week komt er niet veel uit m'n handen.Dat heeft wel 'n voordeel:Ik heb m'n hobbykelder weer grondig kunnen opruimen.Heb zelfs hier en daar nog ruimte over voor....????

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Wat een leuk stempeltje is dit. Je kent mijn zwak voor sneeuwpoppen he? Ik vind alle kleurtjes goed bij elkaar passen. Ik moet zeggen: het is weer een echte Rossi. Je hebt oog voor kleuren en details. Complimenten!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, 'n echte Rossi. Dat klinkt wel goed!
    Ik ben ook helemaal weg van sneeuwpoppen, maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik ze 't beste kan "inkleuren." Teveel kleur is niet zo mooi, maar te weinig is me weer te wit....
    Lastig he?

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, het blijft lastig. Ik vind jouw stippen trouwens ook wel goed gevonden. Het geeft toch een beetje kleur aan het geheel. Ik denk dat je per kaart moet bekijken wat de beste methode is. Deze week wil ik eens gaan uitproberen om met chalks de achtergrond in te kleuren en dan de pop wit te laten. Dat kan ook best mooi worden. Wordt vervolgd.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben zeer benieuwd naar 't resultaat.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen