zondag 5 september 2010

Merry Christmas 4

Hey dames,

Na mijn Halloweenuitstapje toch maar weer 'n kerstkaart haha.
Dit is m'n laatste kaartje met Bo Bunny papier. Nu is 't echt helemaal op en kan ik lekker aan m'n andere kerstpapierlijnen beginnen.(en dat zijn er nog genoeg)
De gebruikte stempel is van Penny Black, de swirl en de kerstster zijn Creatables.
Met 'n MS pons heb ik de rand met sterretjes gemaakt.
Nog 'n paar sneeuwvlokjes van glitterpapier en toen vond ik 'm wel af.
Dit is zo'n typisch geval van:Less is more :O)

gr.Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Waauw, hij is erg, erg mooi. Dat papier is toch wel super he. En weer zo'n vreselijk leuk afdrukje. je hebt er weer een mooie combi van gemaakt hoor. Chapeau.
    Ik heb inmiddels die lijn van Bo Bunny binnen en ook de nieuwe lijn van winter joy. (plus een paar hele mooie vellen van American Crafts blue skies) en de bijpassende brads en nog knopen van tis the season, joepieeee. (en weer in de pizzadoos).
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Alie.

    Dat afdrukje is idd. superschattig.Als ik zo'n juweeltje vind in m'n voorraad, ben ik helemaal happy.
    Ik kan me tot nu toe nog steeds aan m'n voornemen houden om geen nieuw kerstpapier te kopen, maar als ik dit dan lees.......oei.
    Veel plezier ermee!

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, het blijft verleidelijk he. Ik zit nu, samen met het papier van MME met een megavoorraad kerstpapier. Kan dus nog jaren vooruit. Maar je moet wel opletten dat je niet elk jaar eerst je oude papier op wilt maken, want dan ben je nooit bij met de mode, haha. Nou, nieuwe lijn of oude lijn, ik vind de kaartjes die je ermee maakt allemaal even mooi hoor. Zo dit was weer even de afdeling slijmslijm.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart hoor! Jammer dat het papier nu op is. Ik heb trouwens de nieuwe Creatables gezien bij Kars. Een rand met mooie sterren en één om mooie bloemetjes mee te maken. Die staan nu al op mijn verlanglijstje. Helaas komen ze pas oktober/november uit. Balen.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen