zondag 28 juli 2013

Life, balance, harmony.....


'n Hele goeie- afgekoelde- middag,

Wat ben ik blij met 't fenomeen "onweer".
Hoewel ik de naam on-weer nooit echt goed begrepen heb, is 't momenteel wel mijn favoriete weerstoestand haha. Er zit weer genoeg vocht en zuurstof in de lucht om weer 'ns heerlijk te gaan freubelen. De afgelopen week ben ik wel bezig geweest, maar deze temperaturen laten de creatieve sappen wat beter vloeien.
Deze bladzijde moest eerst voorzien worden van 'n dikke laag gesso. (ivm. vlekken)
Daarna heb ik er 'n laag acrylverf overheen gedaan en met water wat vlekken gesprayd.
Zo'n achtergrond is supersnel gemaakt en lijkt ook nog 'ns erg leuk.
Toen ben ik m'n stempelvoorraadje van dichtbij gaan bekijken en er vrolijk op los gestempeld.
Goh, wat werkt dat toch heerlijk ontspannend......en erg verslavend.
Hier kom ik voorlopig niet meer vanaf. Niet dat ik dat erg vind of zo.....
Ik ga gewoon lekker verder klaaien en kliederen.

gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. En alweer is het bingo. Zit je net bij te komen van de ene prachtcreatie: staat de andere je alweer op te wachten. Wauw, wat een mooie. Dat blauw fonkelt me tegemoet. En wat een mooie stempels. Ik ga nu toch echt opletten of ik ze onthou hoor. Voor het geval ik ze weer voorbij zie komen, want dan zeg ik natuurlijk: o, die alweer? Haha, nee hoor. Ik kan zien dat je je lekker uitgeleefd hebt met het KK gebeuren. Ga vooral zo door. Leuk he om iets te hebben wat je zelf nog kunt bewonderen in plaats van op te sturen.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!! Mooie stempels heb je gebruikt. Trouwens, soms is het ook leuk om de vlekken te verwerken in een nieuwe creatie. Kan een leuk effect geven. Maar ga vooral zo door. Dit is genieten.

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen