zondag 4 augustus 2013

Oeps.....een cute kaart.

 
 
Hoi dames,
 
De warmte is me echt naar 't hoofd gestegen, geloof ik.
M'n schoonzus is jarig en ik voelde me "verplicht" om 'n cute kaart te maken.
Ik was eraan begonnen en vond 't 3x niks :O(
Na al dat losse art journal gebeuren, was dit wel erg priegelen op de vierkante centimeter.
Het wilde dus ook niet echt vlotten en werd er helemaal unhappy van.
Gek he? Ik heb me tijden met dit soort kaarten bezig gehouden en vond 't toentertijd erg leuk.
Pfff, da's nu wel anders geworden. Geef mij maar lekker klaaien en kliederen.
Lang leve de vrije expressie haha.
 
P.S. Ik hoef natuurlijk geen kaart te maken. Dat wilde ik sowieso graag doen, maar de volgende keer wordt 't geen kaart van 't "cute-soort".....

gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Nou, ik vind het nog steeds erg leuk om naar te kijken hoor. Het papier, de bloemen, de kleuren en alles klopt. De Nachtwacht werd ook niet ineens lelijk gevonden na van Gogh?
    Van mij mag er best een cutekaart tussen zitten hoor. Hij is leuk

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch is ie leuk geworden. Je schoonzus heeft hem vast heel leuk gevonden. Maar ik snap jou wel hoor. Ik vond het gewoon zonde van mijn tijd om niet met art journaling bezig te zijn. Maar ik ben het wel met Alie eens, voor de afwisseling is het leuk en ik blijf dat ook doen. En soms kun je er ook niet onderuit. :0)

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen