zondag 25 augustus 2013

Take a risk....

 
 
Goeiemiddag dames,
 
Vandaag is deel 2 aan de beurt.
Ik heb m'n Cameo aan 't werk gezet voor de stenen muur. Dat leek me wel passend bij het hekje van deel 1. Bovendien moest de kat ergens bovenop staan om naar beneden te kunnen kijken :O)
De pijlen, tekst en de border zijn van Dylusions. Erg handig qua formaat en ook nog 'ns erg leuk om te gebruiken.
De losse letters zijn van Studio Light. Wie had ooit kunnen denken, dat ik nog 'ns stansvellen zou gaan kopen??? Zo zie je maar weer.....
De luchtballon stempel is van Inkadinkado met 'n cirkeltje van TH papier. De ballon is op zich mooi genoeg, maar zo is 'ie leuker. Dat ga ik zeker vaker zo doen.
Ik ben momenteel met iets anders bezig, maar m'n art journal zit me alweer aan te kijken.
Het is zo'n heerlijke uitlaadklep.....
 
 
gr.Yvonne


2 opmerkingen:

  1. Ooooh, wat is dit weer een beauty. Wat een leuk kattebeest als stempel . En je Cameo heeft ook weer uitstekend werk geleverd. Ik vind hem wederom erg geslaagd. Ik kan me voorstellen dat je er erg veel plezier in hebt. Het is iig erg leuk om naar te kijken.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden. Vooral dat die kat zo mooi op het randje staat te koekeloeren. Om die luchtballon zo te gebruiken is ook slim gedaan. Zo heb je iedere keer een andere.
    Weer een genot om naar te kijken!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen