zondag 14 juli 2013

BOO.

 
 
Goeiemiddag dames,
 
Ik ben 'n beetje vroeg voor Halloween, maar kon 't gewoonweg niet laten.
Ach, je kunt tegenwoordig ook het hele jaar door naar kerstkaarten kijken, dus....
Deze stempel van Cherry Pie keek me al ongeveer 'n jaar aan, maar ik wist niet zo goed wat ik ermee aan moest. 'n Tijdje geleden heb ik 'm toch maar gekocht, want hij bleef me maar aankijken.
Het frame en de achterkant zijn gemaakt van chipboard en zitten in 'n set van Tando Creative.
Die maken erg leuke dingen van chipboard, o.a. uiltjes en andere vogeltjes.
Ik heb de rand met distress op kleur gebracht. Links heb ik er met modelling paste en 'n template een honingraatstructuur op gemaakt. Daarna heb ik er perfect Pearls overheen gedaan.
Recht heb ik met embossingpoeder 'n andere structuur aangebracht.
De steutels zijn van Kaisercrafts en de andere die cuts komen uit de Cameo.
Het oranje kantje is van Prima en 't hoekje is van Tim Holtz. M'n laatste alweer......oei die moet ik snel weer op de kop tikken.
Ik heb nog meer van die Tando setjes en ga er dus zeker nog meer van laten zien.....zo leuk om te doen he!
 
gr.Yvonne



2 opmerkingen:

  1. Spooky hoor. Wel helemaal top!! Halloween is wel jouw ding. Misschien in een vorig leven in Amerika gewoond? Leuke details, er is veel te zien. Leuk ook die verschillende structuren. Ik zie in mijn glazen bol al een art journal opdoemen........

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo, wat is die weer leuk. De haloween tag van vorig jaar hangt nog steeds aan mijn pianolampje en vind ik nog steeds leuk om naar te kijken, dus deze is helemaal geen straf. Er is weer veel op te zien en erg origineel zo in dat frame. Ga gerust zo verder. En mocht je weer twee maal in de week willen posten, ik heb daar geen probleem mee hoor,

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen