zaterdag 4 december 2010

Eenvoudig last minute kadootje.

Hoi allemaal,

Geheel tegen mijn normale gepimp in, heb ik nu eens iets eenvoudigs gemaakt.
De ontvanger van dit kadootje houdt totaal niet van toeters en bellen.Tja, wat kun je dan nog 'ns gaan maken?!Een bijna niet gepimpte jampot haha.
Aan de binnenkant zit Pools geld tegen 't glas aangedrukt. Het normale geld zit binnenin verstopt, samen met wat Pools kleingeld en consumptiemunten van de plaatselijke stamkroeg. Ik heb 't opgevuld met sisal, zodat alles mooi op z'n plek blijft zitten.
Om de deksel heb ik 'n stukje vaatdoek gedaan en daarop 2 Nestie cirkels met 'n ienimini bloemetje.

Ik vind 't een maar kale bedoening, maar ik was voor de verandering wel een keertje snel klaar.
Ben benieuwd wat de jarige ervan vindt. Dat heet; Als we er vanavond uberhaupt nog komen met dit weer, want het begint nu serieus te sneeuwen hier :O(

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel heel leuk gevonden. Je hoeft niet altijd super te pimpen als je ook op een andere manier origineel kunt zijn. haha, zwart geld. En consumptiemuntjes. super toch. En met het doekje kunnen ze het zwart geld nog wit wassen.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een origineel idee. De tekst op het dekseltje is erg leuk bedacht. De functie van het doekje was me ontgaan maar ja, ik heb dan ook geen zwart geld om wit te wassen.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat Poolse geld mag 'ie wat mij betreft zo vaak (wit) wassen als 'ie wil. Het blijft nog steeds niets waard.Het is 'n overblijfsel uit de tijd, dat Chris nog wel 'ns naar Polen moest voor z'n werk.Hij had zo'n hele grote portefeuille vol met dat spul en dat leek heel wat.Dan heb ik liever 'n iets kleinere portefeuille vol met Euro's haha.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen