zondag 2 maart 2014

My boots.

 
Goeiemorgen dames,
 
Ik ben al jaren fan van Dr.Martens boots. Ik heb ondertussen 'n bescheiden collectie van deze heerlijke schoenen en vond 't hoog tijd voor 'n ode aan deze fantastische stappers.
De boots op de pagina draag ik 't liefst.Er zitten nl. geborduurde rozen op.....echt prachtig.
De achtergrondjes vond ik op 't www. en zijn bestempeld met stempels van o.a Hero Arts, Dylusions en Stampotique . De vogel is ook van Stampotique, maar die heb ik ingescand en uitvergroot.
Op de harten en de boots zit 'n laagje glossy accent. Is op de foto niet zo goed te zien, maar springt je in 't echie helemaal tegemoet.
Ik ben wel in m'n nopjes met 't fleurige eindresultaat. Jullie ook?
 
gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Nou, ik kan me voorstellen dat je die laarsjes graag draagt. Ze zijn inderdaad prachtig. En die AJ.... weet je zeker dat je het papier niet zo k&k gekocht hebt? Ik vind hem geweldig om naar te kijken. Mooie kleuren mooie combinaties. Klappperdeklapklap.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat papier komt gewoon uit de printer.
    Ik heb 't in verschillende kleuren.....dat belooft nog wat.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk. De kleurtjes zijn goed gekozen. Die vogel in die laarzen, zo grappig. Super mooie AJ!!! Kan niet wachten op de volgende creaties.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen