zondag 23 februari 2014

Happy B day.


'n Zonnige goeiemorgen,

Deze kaart heb ik voor Gerrittina gemaakt. Ze is nog niet jarig, maar ze heeft de kaart al ontvangen.
De post was nl. een beetje te snel....
De achtergrond is gemaakt met stukjes vierkant en rechthoekig papier en 'n laagje acryl verf.
De randen zijn ook gestempeld met acryl.
De dame heb ik voorzien van 'n laag UTEE. Dat heb ik al eeuwig in huis, maar heb 't opnieuw ontdekt. Jullie gaan 't dus vaker zien de komende tijd.
Met de tekst heb ik 'n tijdje zitten schuiven, maar 't is uiteindelijk toch goed gekomen.
Het eindresultaat is 'n lekkere frisse kaart geworden.
Prettige zon(nige) dag.

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Zo, wat een kunstwerkje. Nooit van gehoord, Utee, maar het effect is erg leuk. Lekker frisse kleuren ook deze kaart. Zo te zien ben je daar wel even mee bezig geweest.
    Ook een fijne zondag.
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. UTEE is doorzichtig embossing poeder.Heb je dat zelf ook niet ergens staan?

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  2. Ik vond het helemaal niet erg dat de post te vroeg was. Daardoor was de verrassing nog groter. Het is een hele mooie kaart, ik ben er erg mee in mijn sas. Zoals gewoonlijk is ie in het echt nog mooier. Die blokjes papier op de achtergrond geven een heel apart effect. Bedankt Yvonne!! Ik zou zeggen "laat die verjaardag maar komen"..............

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen