zondag 2 februari 2014

Without the dark......

 
Goeiemorgen dames,
 
Ik ben de laatste tijd nogal gecharmeerd van 't maken van labels.
Ik heb 'n hele voorraad kleine gelli plate achtergrondjes en die lenen zich prima voor de wat kleinere creaties. Zo ook deze achtergrond. Er zit 'n afdruk van 'n stencil in........eventjes goed kijken, dan zie je 't .
De stempel met de uiltjes ( Stampotique) kon ik eindelijk 'ns gebruiken. Ik heb 'm al 'n tijdje, maar had er nog geen bestemming voor. Zo heb ik er nog wel meer "rondhangen".
Moet toch maar 'ns een keertje met ze aan de slag.......
 
gr.Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Moooooooooi. Ik zie inderdaad een heel subtiel stencil op de achtergrond. De meeste Stampotique's zijn me te eng maar dit is een mooi uilenstempel. Een mooi doel om de ongebruikte stempels tevoorschijn te halen. Ben benieuwd naar ze. Ik vind de huisjes ook mooi, zijn dat stempels? Ik ben nog zoekende naar huizenstempels. Dat is nog niet eenvoudig. Misschien moet ik die ook maar zelf maken.... :0)

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn idd. stempels....ben alleen 't merk vergeten. Niet dat jij stempels nodig hebt; Daar red je je zo ook wel mee.

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  2. Ja, ik heb het stencil ook ontdekt. Je weet ons goed bezig te houden, haha. Is het heus dat jij tegenwoordig zo dol bent op labels? Dat was me nog helemaal niet opgevallen..... Deze mag in ieder geval door. Waarvoor weet ik nog niet, maar ik verzin wel iets. Dat spinnetjes is ook erg leuk hoor. En de tekst is zo waar als het maar kan.
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die libelle, dat spinnetje en dat kleine tekstje bovenaan zijn rub- ons van Master T. Nee, ik bedoel niet die rapper :O)

      gr.Yvonne

      Verwijderen
    2. Aha, rub-ons. Je had mij kunnen vertellen dat het ook stempels waren, ik had het zo geloofd. Over Master T gesproken. Hij ontwerpt ook stofjes. Ik ben in mijn speurtochten al diverse soorten tegen gekomen, maar heb nog niet de moed gehad om er wat van te bestellen

      gr. Alie

      Verwijderen