zondag 27 oktober 2013

Home is where the heart is.


Goeiemiddag dames,

Tijdens deze "donkere dagen voor Sinterklaas" leek 't me tijd voor 'n zonnig kaartje om de boel iets op te fleuren. Bah, wat is 't hier donker vandaag. 't Is maar goed, dat ik 'n daglichtlamp heb om te freubelen.....
De achtergrond is gemaakt met Distress inkt in rood-, oranje en geeltinten. Hoewel geel (ook) niet helemaal mijn ding is, past 't erg goed in deze kleurcombi.
De stempels zijn bijna allemaal van Tim Holtz, behalve dat rastertje linksonder; Dat is er eentje van Jofy. (Paper Artsy)
Hopelijk fleurt deze tag jullie dag iets op. Bij mij werkt 't iig. aardig goed.

gr.Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Nou, ik moet zeggen dat mijn mening over geel aardig begint te kantelen. Dit is zeker een zonnig geheel. Hoewel er vanmiddag een tijdje zon was hier. Ik vind he, erg mooi geworden. En ik blijf maar nieuwe stempels zien. Moet jij in je kelder je eerst door een berg van die dingen werken voor je bij je bureau bent/

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, ik heb nog 'n paar vierkante centimeters om me van A naar B te kunnen bewegen. Net genoeg om voetje voor voetje mijn doel te bereiken :O)

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  2. Nee Alie, nu vergis je je. Yvonne is van de organisatie, ik ben van de rommelzolder. :0)
    Ik vind het een lekker fleurige tag. Warme kleuren en mooie stempels. Zo komen we de winter wel door!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al die stempels moeten wel ergens blijven natuurlijk. Misschien heeft ze van die hoge archiefkasten die je vroeger op kantoor zag met heel veel lades met op de lade a-b voor de merken. Ja, dat zal het zijn. En daar heeft ze dan een hele rij van.

      Verwijderen