zondag 20 oktober 2013

Halloween projectje.



Goeiemiddag dames,

Jullie vragen....ik lever haha.
Dit jaar geen kerstprojectje maar 'n Halloweenprojectje.
Ik heb 'n bezoekje gebracht aan de Silhouette shop en me 'ns heerlijk uitgeleefd.
Meestal is dat niet bepaald goedkoop, maar hier kun je naar hartenlust shoppen.
Alles wat je op deze foto ziet komt uit de shop, behalve gele raampjes. Die heb ik gemaakt van vliegerpapier. Erg leuk met 'n waxinelichtje erachter. Natuurlijk wel zo veilig als je zo'n oplaadbare gebruikt van de winkel met de A. anders wordt 't wel heel erg spannend haha.

 
 
Deze flesjes heb ik voorzien van leuke etiketten van Graphic 45.
In de linkse zitten vleugeltjes, in de middelste wat water met distress inkt en in de rechtse heb ik dewdrops gedaan. Zo lijkt 't allemaal wat echter.
 

 
Aan de kroonluchter hangt 'n zwerm vleermuizen en 'n lantaarntje.
Net als de foto hieronder kun je er 'n waxinelichtje in doen. Dat geeft 's avonds een mooi  effect.
Ik heb nog wat spinnenwebben op 't vliegerpapier gestempeld, zodat 't nog wat "enger" lijkt.


Deze laatste 2 snijbestandjes komen overigens niet uit de shop, maar zijn gratis te downloaden bij Bird's Cards . Zij maakt erg leuke snijbestandjes en is dus zeker de moeite waard om er even 'n kijkje te nemen.
Halloween is helemaal mijn ding en heb met ontzettend veel plezier zitten freubelen.
Hopelijk hebben jullie er net zo veel lol in om ernaar te kijken.
Happy Halloween!

gr.Yvonne

6 opmerkingen:

  1. Oooooh, ik word idd op mijn wenken bediend, haha. Nou, ik moet zeggen dat ik mijn ogen uitkijk in dit 'huis of horror'. Durf je nog wel te slapen? Je hebt je weer eens helemaal uitgeleefd, dat is wel duidelijk. In ieder geval vind ik het erg leuk geworden. Petje af hoor. Ik heb respect voor zoveel freubelarij.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb voor de zekerheid maar 'n extra grendel op de huiskamerdeur gemaakt. Dan kunnen de vleermuizen er niet uit en ik er ook niet in.
      's Nachts is 't me nl. veel te creepy...:O)

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  2. Ik vind hem weer helemaal leuk!! Weer voorzien van allerlei details zoals grafstenen en een gaaf gammel hekje. Super!
    Je mag wel gaan uitbouwen denk ik. Past alles nog in je huis?

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo langzaamaan wordt 't hier idd. vreselijk krap. Ik denk, dat ik Chris z'n hobbyhok ook maar in beslag ga nemen....

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En terecht. Er is geen enkele reden voor hem om een eigen hobbyruimte te hebben...........:0)

      Gr. GZ

      Verwijderen
    2. Heeft hij dat hok nog steeds!!!!! Ik dacht dat je dat allang geannexeerd had.

      gr. Alie

      Verwijderen