donderdag 3 maart 2011

Happy everything.



Hoi dames,

Afgelopen zaterdag hadden we 'n feestje ter ere van 'n aantal verjaardagen + de heropening van de trimsalon voor honden en katten.Het leek me dus 'n goed idee om 'n kaart te maken met 'n hond en 'n kat erop.Ik had zo'n flauw vermoeden, dat de kaart niet erg gewaardeerd zou worden. Daarom heb ik ook niet m'n allernieuwste papier gebruikt, maar 'n wat oudere lijn.Om 'n lang verhaal kort te maken; Er werd idd. nogal lullig op gereageerd. Joost mag weten waarom, want ik vind 'm erg leuk.
Wat is jullie oordeel?

Stempel: Whipper Snapper.
Ingekleurd met: Copic markers.
Tekst: Uit de printer.
Papier: Basic Grey "Nook and Pantry".
Randpons: Martha Stewart
Bloemetjes: Prima Marketing
Swirl: Marianne Design.
Embellies: Dew Drops en 'n BG brad.

gr.Yvonne

12 opmerkingen:

  1. Tja, wat moet ik ervan zeggen. Je hebt je er duidelijk heel gemakkelijk afgemaakt. Beeeeeh, wat een horken daar zeg. Ik vind hem prachtig. Ik snap niet dat ze zoiets heeft kunnen zeggen. De enige verklaring is, dat ze misschien dacht dat ie gekocht was? Maar zulke mooie heb je in geen enkele winkel. Kun je hem niet terug eisen?

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had al vermeld, dat 't een eigengemaakte kaart was.Ik had er idd. ook al over nagedacht om 'm terug te eisen. Inclusief 't flopje met inhoud natuurlijk. Maar ja, ik heb ook niet zo'n zin om er nog meer aandacht aan te besteden.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, dat is het niet waard, grrrrrr. Maar een goeie les voor een volgende keer. De volgende die een kaart van jou krijgt, moet eerst een (BKK) bewijs van kundigheid op het gebied van kaarten beoordeling overleggen.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yep, in geval van twijfel; Niet doen!
    Mocht ik idd. nog eens twijfelen, neem ik de moeite van 't zelfmaken niet weer.Hoef ik ook niet te vragen naar 'n BKK haha.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die BKK's worden maar mondjesmaat uitgedeeld. Daar worden heel strenge eisen aan gesteld. Dus ik vrees dat je binnen een beperkt afzetgebied moet blijven. (Twente, stukje Gelderland).

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet al waar het aan ligt. Ze had in de gaten dat je oud papier had gebruikt..... Wat een minkukel zeg. Ik vind het een hele leuke kaart en het papier erg grappig en vrolijk. Maar ja, er staan taartjes op dus dan vind ik het al gauw goed. Inderdaad, bij twijfel niet doen!!! Zo iemand is jouw kaart, energie en tijd niet waard. Ik zou haar zelfs uit mijn vrienden- of kennissenkring gooien. Zo'n belediging vind ik dit. Zo.
    Ik zie dat jij de muisjespons ook hebt. Leuk is ie he? Ik vind het bij dit papier trouwens ook mooi dat je wel gemat hebt.
    Zo, hebben wij je weer genoeg opgemonterd?

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps....Gerrittina, ik kom er net achter dat ik jouw verjaardagskaart ook met dit papier gemaakt heb.Maar daar heb ik dan ook veel meer liefde in gestoken en dat is nog veel belangrijker,toch?
    Jullie hebben me weer helemaal opgemonterd. Gelukkig zijn er ook nog genoeg mensen, die mijn creaties wel kunnen waarderen.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 'oud' papier helemaal niet minder ofzo. Sommig 'oud' papier is zelfs nieuw voor mij. Ik geniet nog elke keer van lijnen van 2 jaar geleden.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is 't ook niet, maar ik had net 'n paar nieuwe paperpads binnen.(Stella and Rose van MME)Alles wat ik op dat moment al heb, wordt dan "oud papier" genoemd....vandaar.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie dat mijn kaart ook met dat papier is gemaakt, vandaar dat ik het ook zo leuk vond. Het maakt mij inderdaad ook geen bal uit, nieuw of oud papier, als het maar mooi is en leuk met elkaar matcht.
    Over één ding zijn we het eens. Die jarige jet is onbeschoft en spoort niet.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha, wat leef je toch lekker mee.
    Ik zal maar niet zeggen, wat ik op dat moment allemaal dacht @#%$!(*#^&%

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Vonne,

    Ik vind het echt een hele leuke en toepasselijke kaart met die hond,kat en rat erop.
    Wat een vreemd mens dan dat ze zo reageert???? Misschien is ze wel jaloers dat jij van die mooie kaarten maakt en zou ze dat zelf ook wel willen?
    En mooi zijn je kaarten hoor, dat kaartje wat ik in het ziekenhuis van je kreeg was ook prachtig!!!!

    groetjes, Mo

    BeantwoordenVerwijderen