donderdag 31 maart 2011

Happy birthday.



Hoi dames,

Ik zat net heerlijk te freubelen en toen schoot me te binnen, dat ik m'n kaart voor vandaag nog niet gepost had.Dit is alweer zo'n stempel die ik al eeuwen in huis heb, maar nog nooit zelf gebruikt heb.En dat terwijl 't zo'n schatje is....

Stempel: Whipper Snapper
Sentiment: Hero Arts
Ingekleurd met: Copics
Papier: MME Stella and Rose "Hattie"
Knopen: Basic Grey
Bloemtjes: Prima Marketing
Vlinder: Making Memories
Embellies: Crispy lint,eyelets en wat floss.

gr.Yvonne

5 opmerkingen:

  1. o, oooooh, wat is tie weer mooi! Ik was eerst niet zo weg van het Hattie papier, maar mijn mening is helemaal 180 graden om. Dat stempeltje is ook zo leuk. Weer een 10 met een griffel.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooooooooi!! Dat papier is helemaal fantastisch. Alles past weer helemaal goed bij elkaar. Van mij ook een 10 met een gniffel uuh griffel (sorry maar ik ben van na de griffels, vandaar mijn verschrijving).

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha...je hebt helemaal gelijk hoor! Alie is nl. wel uit de tijd van de griffel :O)

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier scoren we weer geen punten mee, denk ik. Ach misschien is ze te moe van al dat schilderen, behangen en verbouwen en is deze opmerking haar ontgaan. Ha ha, laten we het hopen.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weeeeeeh, hoe oud denken jullie dat ik ben...... Ik ben echt nog een jonge deerne. Dat haar van mij dat verf ik gewoon grijs om er wat gedistingeerder uit te zien. En daarna verf ik het weer mijn eigen kleur. Die griffels: ik weet alleen dat ze grijs zijn, verder weet ik er niets van.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen