woensdag 27 oktober 2010

Season's greetings.(2)

Goeiemiddag dames,

Dit is er eentje uit de nieuwe doos :O)
Hoewel.....'t papier is 'n oude lijn van My Mind's Eye.(Snowed in 2008) Ik heb 't vorig jaar gekocht en er 'n aantal kaarten mee gemaakt en vond 't zo mooi, dat ik er meteen 'n voorraadje van bijbesteld heb.Gelukkig maar, want nu heb ik nog 'n aantal vellen van dit prachtige papier.
De stempel is van Giordano.Ik kende dit merk nog niet, maar zoals veel dingen heeft 't een groot hebgehalte.De tekst is van LOTV en komt uit 'n setje met meer leuke teksten.
't Ijskristal is gemaakt met Creatables en de rand is geponst met 'n Martha Stewart pons.
Ik had nog 3 kleuren organza lint liggen en die passen precies qua kleur.
Ik vind 't een beetje vintage geworden.
Wat vinden jullie ervan?

gr.Yvonne

6 opmerkingen:

  1. Superleuk!!! Wat een leuk stempel is dit zeg!! En wat heb je dat leuk gedaan met die lintjes. Ja, dat kun je onze Yvonne wel toevertrouwen!! En voor het geval ik te weinig !! heb gebruikt: !!!!!!!!!!!!!!!

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik zomaar eerder dan Alie met reageren?? Hoe is dat mogelijk?? Ha ha. Alie, je ligt toch niet te slapen met dit trieste weer?

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem helemaal te gek. Inderdaad een beetje vintage. Wat een vreselijk leuk afdrukje. en ik ben het helemaal met Gerrittina eens: dat lint heb je leuk verwerkt. Al die matjes geven ook een leuk effect. Helemaal toppie.
    tja, Gerrittina, ik was zo druk bezig met het klaarleggen, snijden, kleuren etc van een hele waslijst voor de SOL van vanavond. Dat was werken geblazen. En het werk gaat voor het meisje he.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben trouwens wel super jaloers op dat afdrukje hoor. Ik heb nooit gehoord van dat merk. Ik geloof dat ik toch vaker wat moet surfen.
    Oh, en als je hem toevallig gescand hebt, ik weet nog wel een emailadres waar hij dan heen kan.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aha,ik ben sinds vandaag "het meisje". Klinkt wel lekker jeugdig, dus daar kan ik me wel in vinden.
    Jaja Alie....druk met de SOL, de Smoes On Line.
    Is trouwens wel handig zo'n excuus.Maarruh, in dit geval was Gerritina gewoon sneller :O)
    Ik ga nu ff wat mailtjes versturen.....

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een goeie smoes is natuurlijk nooit weg. Maar ben ik gewoonlijk de eerste die een reactie geeft? Is me helemaal niet opgevallen. Ach, dan gun ik een ander ook een keer de eer.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen