zondag 11 januari 2015

MM I love to create.



Goeiemiddag dames,

Het nieuwe (creatieve) jaar is weer begonnen en dit is mijn 1e bijdrage.
Geïnspireerd door 'n artikel in de Craft Stamper - een ouder nummer- ben ik aan de slag gegaan met m'n chipboard letter restanten. Ik heb ze op 'n canvas geplakt, met gesso bewerkt en daarna van veel lagen Dylusions inktspray voorzien. Dat laatste was nodig, omdat de spray niet zo goed hecht op gesso. In 't magazine werd Tattered Angels spray gebruikt, maar dat heb ik niet....
Om de letters wat meer op te laten vallen, heb ik ze ook nog met bronzen en gouden acrylverf gesponst.
Vervolgens ben ik in m'n voorraadje ijzerwaren, die cuts en chipboard figuren gaan neuzen en heb er allerlei leuke dingen uitgevist. Alles wat me aansprak, heb ik gebruikt.
Bijna alles is voorzien van 'n laagje guilding wax, zodat 't goed bij elkaar ging passen.
Bij de winkel met de X heb ik 2 garenklosjes gekocht om als wielen te fungeren.
Het was 'n wat langdurig projectje, maar erg leuk om te doen.
Ik heb nog 'n aantal letters over, dus wie weet.....

Bedankt voor 't kijken en nog 'n prettige zondag.
gr.Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Wauw wat een gaaf project. En wat een leuk idee om het canvas op klosjes te zetten. Het lijken net echte wieltjes. Er is zoveel te zien, ik kijk m'n ogen uit. De vreemde vogel rechtsboven is wel mijn favoriet. Een veelbelovend begin van dit jaar. Hier wil ik wel meer van zien!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij ook een wauw. Jij begint dit jaar met een wel erg creatieve uitspatting. Dat belooft wat voor de komende tijd. Ik weet ook al niet waar ik moet kijken. Heb je nu ineens heel veel ruimte over nu je zoveel dingen verbruikt hebt? Betekent dat dat er weer allemaal andere leuke dingen die lege plekjes innemen?
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor; Het heeft geen noemenswaardige ruimte opgeleverd.
      Maar die nieuwe leuke dingetjes komen en denk ik, toch wel haha.

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  3. Waarom verbaast me dat nou niet
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen