zondag 18 januari 2015

ATC's januari: Stars.


Goeiemorgen dames,

Het is weer tijd voor de maandelijkse ATC swap.
Het thema is dit keer: Stars.
Zoals gewoonlijk had ik de eerste 2 zo klaar en had ik met de derde meer tijd nodig.
Gelukkig komt er toch nog wat inspiratie bovendrijven om de derde ook te laten slagen.
Het is de bedoeling om 3 verschillende ATC's te maken en dat is dit keer weer goed gelukt.
Het is vandaag lekker freubelweer en ik ga me maar 'ns heerlijk uitleven in m'n keldertje.
Bedankt voor 't kijken en 'n prettige (freubel)zondag.

gr.Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer mooi gemaakt. Het thema is goed verwoord. Ze zijn inderdaad alle drie anders. De middelste springt er voor mij echt uit. Zal ook door de kleur komen. Maar de tekst van de eerste spreekt mij ook erg aan. En de laatste is ook erg leuk met die sterrenhemel. Kortom weer een geslaagde ATC ronde.

    Gr. GZ (vanuit hogere sferen, nou ja, de zolder dan, want wat moet je anders met dit sombere weer)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Overal zie ik weer atc's verschijnen...leuk...ook jouw atc's zijn zo mooi Yvonne!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, die zijn zeker weer goed gelukt. En inderdaad alledrie weer anders. Ik geloof niet dat ik een voorkeur heb, hoewel mijn oog wel op de blauwe blijft hangen. Lekker fris en goede tekst. Nee, deze mogen er ook deze swap weer helemaal zijn.
    Groetjes van Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen