donderdag 3 juli 2014

Karton..........under the sea.

 
Hey ladies,
 
Ik vind 'n hoop inspiratie in 't Craft Stamper magazine. Ook dit kartonnetje komt daaruit voort.
Je begint met 'n stuk karton, waar je voorzichtig 'n paar stukjes vanaf scheurt.
Daar doe je vervolgens wat kleuren acryl op; In dit geval wit en blauw.
En dan is je achtergrond klaar voor verdere decoratie.Ik heb er zeewier op gestempeld en ingekleurd met Distress markers.De zeesterren en de zeepaardjes heb ik ook met Distress inkt gekleurd.
Met modelling paste en 'n stencil wat extra "luchtbellen" gemaakt en met 'n stuk lint 'n netje in de hoek gedrapeerd.
Nooit gedacht, dat je met 'n stuk karton zulke leuke dingen kon maken.
Ik vond 't zo leuk om te doen, dat er nog meer van gaan volgen.
 
gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk zeetafereel is dit. Ik ben helemaal weg van de zeepaardjes. Van mijn kun jij niet genoeg in die magazines bladeren. Blijf jij maar lekker klaaien en pimpen en ons blij maken met je prachtige creaties

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit waterige geheel kan ook mijn goedkeuring wel wegdragen. Wat een leuke details. De zeepaardjes, het zeewier, het netje en de bubbels. Superleuk gedaan. Laat ons vooral nog meer zien.

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen