zondag 27 juli 2014

Challenge Stampinback: CAS

 
Goeiemorgen dames.
 
Gelukkig zijn de temperaturen weer wat aangenamer en kunnen we weer heerlijk aan de freubel.
Ik heb onlangs 'n aantal stempels bij Stampinback gekocht, waaronder deze steampunk paraplu.
Dat leek me 'n prima stempel voor deze CAS kaart; De laatste challenge van Stampinback. Ik had er nog nooit eentje gemaakt en vond 't in 1e instantie lastig kiezen, want er kan niet zoveel op. En dan wordt je wat kritischer qua stempelkeus.
Ik heb 'm ingekleurd met Distress markers. De tekst is van master Tim.
Prettige, koele zondag!
 
gr.Yvonne


5 opmerkingen:

  1. Gelukkig is het inmiddels wat koeler maar toch heb ik de ventilator nog aan op zolder. Maar ik begon me echt te vervelen hoor....
    Ik vind dit een mooi kaartje. Ik hou van CAS kaarten. Dit stempel kwam iedere keer voorbij als ik weer eens bij Stampinback ging neuzen. En iedere keer dacht ik "wat kan ik er dan mee". Nou dit dus. :0) Het randje is een leuk detail. Goede stempelkeuze!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je mooie originele bijdrage aan de Stampinback card challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is een CAS kaart???? Ik vind dat er nog wel aardig wat ruimte omheen is, dus er kan nog meer op...... Ik vind hem wel leuk, evenals de tekst.
    Jij ook een fijne zondag verder in je schuilkelder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. CAS staat voor "Clean and simple". In dit geval is 't de bedoeling, dat je tenminste 40% van de kaart wit laat. Vandaar dat er niet zoveel op kan....

    gr. vanuit down under

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo knap, deze CAS kaart! Succes met de Stampinback Challenge :-)
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen