zondag 15 juni 2014

Lavinia challenge.


Goeiemorgen dames,

Ik heb de smaak helemaal te pakken qua challenges.
Ook deze gaat meedoen én wel met de Lavinia challenge.
Je mag alleen maar stempels van Lavinia gebruiken en er moet wat blingbling op zitten.
Aangezien ik nog niet zoveel stempels heb, was de keuze erg makkelijk.
Ik had nog nooit van dit merk gehoord, totdat ik er op geattendeerd werd door Gerrittina.
Toen werd ik op slag verliefd op deze sprookjesachtige stempels.
En nu allemaal duimen, want de prijs is GBP 40.00 (te besteden in de shop)
Prettige zondag.

gr.Yvonne

6 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gemaakt!! Mooi met die maan erachter, hierdoor heb je een mooie sfeer gecreëerd. Wat mij betreft kijk ik naar een winnaar. :0) Succes gewenst.

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had er uiteraard ook nog nooit van gehoord, maar ik vind echt dat jij de hoofdprijs moet hebben. Dan kun je namelijk nog meer van dit soort prachtige stempels kopen. Gerrittina heeft gelijk, hij is helemaal sprookjesachtig.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card Yvonne, lovely colours. Thanks for joining the Lavinia Stamps Challenge and good luck! Kx DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the card Yvonne super stunning and colours are gorgeous...I have joined your blog , feel free to join mine and into my candy being sponsored by three lovely artists...cheers, aNNie


    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a lovely card Yvonne! Love the little scene you've created with your stamps! Thanks for joining us at Lavinia this time, Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty card. Many thanks for joining the Lavinia Stamps challenge and good luck!!! Melissa (DT)

    BeantwoordenVerwijderen