maandag 23 december 2013

Prettige feestdagen!

 
Goeiemiddag dames,
 
Dit is de laatste post van 't jaar 2013.
'n Zeer verrassend jaar, kan ik wel zeggen. Ik had nooit gedacht, dat ik "afscheid" zou nemen van 't cute-gebeuren. Ik had ook nog nooit van de gelli plate of art journaling gehoord. En nu zijn 't m'n meest favoriete bezigheden geworden. Ben nu ook alweer bezig met m'n AJ.
En dan ook nog de washi tape......ook al zo'n leuk spul om mee te freubelen.
Ik ben zeer benieuwd, wat 2014 ons gaat brengen.
Via deze weg wil ik jullie prettige feestdagen wensen.
Tot volgend jaar!
 
gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. En ook deze laatste is weer een prachtexemplaar. Leuk zo met die knoopjes en die wijzer. Die w-tape is een ontdekking voor jullie hè? Gaan we nu stemmen op de mooiste creaties? Haha
    Dus jij neemt een blogvakantie. Je hebt groot gelijk. Ik moet natuurlijk doorwerken want na de kerst heb ik nog wat post die er nog niet op mocht. Maar verschil moet er zijn toch.
    Jullie ook nogmaals fijne dagen.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig. De kleuren passen mooi bij elkaar. Ik vind die knoopjes ook erg mooi. Mooie stempels ook.
    Ben weer erg benieuwd naar je nieuwe AJ's. Misschien gaan we in 2014 onze eigen stempels maken met de Cameo. :0) Zeg nooit "nooit".
    Fijne feestdagen en tot volgend jaar.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen