zaterdag 13 april 2013

Springtime!

 
 
Goeiemiddag dames,
 
Vandaag heb ik wel 'n erg toepasselijke tag, want dit keer past 'ie perfect bij 't weer.
Hier schijnt 't zonnetje en begint 't al aardig op lente te lijken.
Voor de achtergrond heb ik weer 'n stukje Bookprintpapier gebruikt. De stempels zijn van Timmie H.
Het uurwerkje heeft 'n echt stukje horlogeglas gekregen. Daarvoor heb ik 'n oud horloge gesloopt.
Ik dacht de overige onderdelen ook te kunnen gebruiken voor 'n steampunktag, maar dat viel 'n beetje tegen.Ze zijn nl. echt ienimini en ik heb geen flauw idee, hoe ik dat zou kunnen bevestigen.(zonder 'n veel te grote klodder lijm haha)
Het vogelhuisje komt uit de Cameo en 't gras is van Martha Stewart.
Omdat de vogels druk in de weer zijn met 't bouwen van 'n nest, leek 't me leuk om deze tweet ook wat nestmateriaal in de bek te doen.
Laat de lente nu maar komen!
 
gr.Yvonne
 
 


2 opmerkingen:

  1. Heel toepasselijk om het vogeltje met materiaal te laten vliegen. Ik denk dat Peter het heiligschennis vindt dat je een echt horloge hebt gesloopt. :0)
    Ik vind het een hele mooie tag. De kleuren, de stempels, de versierselen, helemaal ok!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik kijk mijn ogen weer uit. Haha, een echt horloge gesloopt? Ja, daar zitten allemaal heel kleine dingetjes in, die zouden hier niet eens opvallen. Ik vind hem weer helemaal perfect met alweer zulke leuke details.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen