zondag 7 april 2013

Live in the moment.


Goeiemorgen dames,

Ik was al 'n tijdje op zoek naar 'n uilenstempel en heb er eindelijk eentje gevonden....yes.
Hij komt uit 'n TH set en ik had de mazzel om tegen 'n aanbieding aan te lopen. Gelukkig is de rest van de set ook erg appetijtelijk te noemen.....:O)
De bladeren stempel is van Hero Arts en erg handig om wat grotere vlakken ineens te bestempelen.
Het hangertje, tekst en de filmstrip zijn (natuurlijk) ook van Master Tim.
Het klokje heb ik bij de Craftorij gekocht. Je kunt ze in verschillende maten krijgen en voor 'n schappelijke prijs.
Onder de filmstrip zit 'n stukje kant, dat ik op kleur gebracht heb met Distress inkt.
Om 't af te maken, heb ik nog wat bolletjesband, 'n knoopje en 'n stukje oranje fiber gebruikt.
Het verbaast me iedere keer weer, hoeveel je op 'n tag kwijt kunt zonder dat 't te druk wordt.
Ik vind 'm zo aardig in balans..........jullie ook?

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Deze is gaaf zeg!! Ook ik ben erg gecharmeerd van uiltjes. Wat ik vooral leuk vind is het hangertje bovenaan. Hoe je dat tekstlabeltje weer verwerkt hebt is ook uit de kunst. Kortom weer een zeer geslaagde tag!! Het smaakt naar meer.

    Gr.GZ

    PS. Weer helemaal opgeknapt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet echt. Ik vrees, dat ik last heb van hooikoorts. Het kriebelt in m'n neus en ogen,de neus zit dicht en ik heb last van hoofdpijn.....zucht.

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  2. En ik verbaas me steeds weer waar jij al je inspiratie vandaan haal. Ik vind deze hele tag weer om van te smullen. Prima in balans en veel mooie dingen om naar te kijken, Bravo,

    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen