zaterdag 2 maart 2013

The journey awakens the soul.


Hoi dames,

Ik heb me nog 'n keertje uitgeleefd met 'n canvasje.
De vorige was zo leuk om te doen, dat ik er gewoonweg nog eentje maken "moest".
Ik heb voor 't eerst een paar print and cut bestandjes gekocht in de shop. Ik had voor m'n verjaardag 'n downloadkaart gekregen en heb er 'n paar leuke bestandjes mee gedownload, o.a. de luchtballon en 't zakhorloge. Alie, dankje voor 't leuke kado.
Het papier is van Papermania, de Chronology lijn.(steampunk)
De wolken en de hoeken zijn gemaakt van metallic cardstock.Dat heb ik met 'n embossingfolder van motief voorzien en voorzichtig opgeschuurd. Vervolgens heb ik het met witte inkt aangestipt om 't geschuurde gedeelte wat meer eruit te laten springen.
De tekst is (natuurlijk) van Master Tim en past perfect bij 't thema.
De kraaien zijn voorzien van 'n rhinestone en de vlinder heeft 'n TH pennetje gekregen.
Nog wat tandwieltjes, game spinners en screw brads om 't af te maken.
Jullie kunnen wel zien, dat ik helemaal in m'n element ben met dit soort projectjes.
Waarschijnlijk zullen er dus nog wel meer volgen.

gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. WAAAAUW, dit is supergaaf. Ik weet niet waar ik kijken moet. Zoveel bijzondere spulletjes. Die hoekjes, dat papier, helemaal te gek. Die luchtballon en het horloge zijn geweldig.
    Dit is echt wel jouw ding!! Ik verwacht er zeker nog meer, dit mag je ons niet onthouden. :0)

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, van mij mag je wel meteen naar de winkel met de A racen voor nog meer canvasjes. Wat is dit mooi geworden. Ik weet ook niet waar ik kijken moet hoor. Heel veel details en veel fantasierijke verwerkingen. Nou, hier kunnen we wel even wat inspiratie aan ontlenen hoor. Daverend applaus!!!

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen