zondag 28 oktober 2012

The magic of Christmas.

 
Goeiemiddag dames,
 
Terwijl ik deze kaart upload, zie ik dat de tekst niet goed te lezen is.
Misschien gaat 't beter, wanneer je 'm vergroot. Het zou nl. jammer zijn,als jullie 'm zouden missen.
Ik heb altijd al zo'n vliegende Santa willen hebben en nu is 't er eindelijk van gekomen.
Ik ben er helemaal weg van.....en jullie?
 
Stempels: Indigo Blu
Borderstempel: Hampton Art.
Achtergrond: Distress inkt
Boompjes: Marianne Design + Memory Box
Sneeuwvlokjes:????
Embellies: BG brads.
 
gr.Yvonne

6 opmerkingen:

  1. Ik vind die flying Santa helemaal te gek. En hoe heb je dat gedaan met daarboven dat donkerder blauw? Is dat ook een stempel? De boompjes zijn erg mooi en de sterren maken het geheel mooi af. Helaas is de tekst ook vergroot niet te lezen. Wat staat er nou?

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat donkere blauw is idd. 1 grote stempel...
    mooi is 'ie he?
    Er staat het volgende:
    When the moon shines
    on the snow at the eve
    of night and everything
    is Silent,
    listen to the sound of
    pure Magic.
    Wauw...lyrischer kan 't niet worden.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh, inderdaad echt een tekst voor de donkere dagen. En jouw stempelvoorraad zou ik wel even willen lenen. Hij is echt mooi!

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeel sfeervol. Die vliegende Santa is inderdaad erg mooi. Jammer dat de tekst niet goed te lezen is want die past er goed bij. Heb je die boompjes van Marianne en Memory Box gewoon op elkaar geplakt? Leuk idee hoor.

    En wat een supertag heb ik van je gekregen voor Haloween!!! Helemaal geweldig, dank je wel.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, die boompjes heb ik gewoon op elkaar geplakt.
    Heb je er meteen 'n soort versiering in.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen