donderdag 4 oktober 2012

Life is.....



Goeiemorgen dames,

Voor de afwisseling maar weer 'ns een tag haha.
Hoewel ik aanvankelijk niets had met paspoppen en naaigerei, zijn ze me toch aan 't hart gegroeid.
Ach ja, zo gaat 't wel vaker; Wanneer de hype 'n beetje afzakt, raak ik ineens geinteresseerd.
Beter laat dan nooit he!

Achtergrond: Distress inkt
Stempels: Tim Holtz
Embellies: Crispy ribbon, bolletjesband, knoopjes, Maya Road klosje met kant, stoffen bloemetje met 'n cabouchon en 'n veiligheidsspeldje.

gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. O, alweer zo'n leuke tag. Wat leuk toch die afwisseling; ik weet nooit wat ik te zien krijg bij jou. Hij is wederom zeer geslaagd. Erg leuk hoor, die naaidingen. Van mij mag je zo laat geïnteresseerd raken als je wilt, zolang wij maar wat te genieten hebben.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig voor ons dat je interesse toch is gewekt. Anders hadden we dit allemaal moeten missen. Erg leuk zo met die embellies!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen