zondag 8 april 2012

Hop...hop...hoppy Easter



Goeiemorgen dames,

Dit is alweer 't laatste Paaskaartje van dit jaar. Omdat ik deze digi zooo leuk vind, mag ze nog 'n keertje figureren :O) Ik heb me heerlijk uitgeleefd met 'n aantal stansjes en ponsen mag. 'n aantal supersized eieren haha. Ik vind ze leuk passen in 't Paastafereeltje....jullie ook?

Digi: Sureya's design
Tekst: BrossARTaddiction
Ingekleurd met: Copics
Papier: MME
Banner: Quickutz
Eieren: Nestabilities
Takje: Marianne design
Bloemetjes: EK Succes retro flowers pons met 'n paar dew drops erop
Gras: Martha Stewart

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Het is een bijzonder sfeervol kaartje geworden en gelukkig hoef ik niet lang te zoeken naar de eieren. Mooi papier en leuk die tekst zo. Wat fijn dat je Nesties ook nog van pas komen. Die zou je bijna vergeten met zo'n Cameo.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige kaart. Vrolijke kleuren.
    Je bent lekker bezig.

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt heel leuk geworden! Die eieren zijn echt superleuk als detail, vooral zo met dat gras er voor. Nog een bloemetjes erbij.....helemaal af. Staat ook erg leuk bij ons op de schouw!!

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen