zondag 22 april 2012

Get well soon.


Hey dames,

Ik was al 'n tijdje op zoek naar dit afdrukje en heb 'm eindelijk kunnen bemachtigen.
Jammergenoeg ging 't uitprinten niet helemaal naar wens, maar hij kan er mee door.
Het leuke van dit afdrukje is, dat je de tekst in 't afdrukje kunt stempelen.
Dat geeft wel 'n leuk resultaat...........vinden jullie niet?

Stempel: Penny Black
Teksten: Hero Arts en Fiskars quotes
Ingekleurd met: Copics
Papier: MME
Bloemen: EK Succes retro flowers
Blaadjes: Crealies
Embellies: BG brad en buttons, dew drops en floss.

Prettige zondag!
gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Ja, helemaal mee eens. Ik zie niet wat er mis is met de afdruk trouwens. Ik vind hem erg leuk. Die knoopjes doen het goed zo. Het is weer een mooi, typisch Rossi-kaartje geworden.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dat is echt een leuke stempel! Ik vind het wederom een zeer geslaagd exemplaar. Jij lijkt wel een megavoorraad te hebben van MME papier. Van mij mag je het blijven gebruiken als je er steeds weer zulk moois mee maakt.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt weer!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen