woensdag 15 februari 2012

Learn to pause


Hoi dames,

Als ik zo naar dit kaartje zit te kijken, krijg ik er helemaal zin in.
Lekker wat ronddobberen, zonnetje erbij.........heerlijk.
Jammergenoeg moeten we er nog 'n tijdje op wachten, maar gelukkig is de ergste kou
alweer vertrokken. Van mij mag 't weer snel voorjaar worden......

Stempel: Penny Black
Randstempel: Stempelglede
Sentiment :Tim Holtz
Ingekleurd met: Copics
Papier: MME Stella and Rose Mabel
Bloemetjes: Prima
Embellies: BG brad en dew drops.

3 opmerkingen:

  1. Je vergeet de BBQ. Inderdaad dan krijg je wel zin in een beetje zon. Nog even wachten.
    Ook deze kaart mag er weer zijn! Schattig die muizen, zo relaxed.
    Blij dat je weer terug bent in blogland.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een gaaf exemplaar. Dat MME papier komt geweldig kijken in dat randje. Ik herken het ook meteen. Het afdrukje heb ik op een van mijn laatjes zitten. Die is zo leuk! Super geslaagd weer.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje is dit geworden.
    En ook van mij mag het weer lekker zomer worden (en dan niet zo'n zomer als vorig jaar)

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen