woensdag 22 februari 2012

Being happy

 Hey ladies,

Dit kaartje is heel anders geworden, dan de bedoeling was.
Ik was lekker bezig, totdat ik erachter kwam dat de tekst wat aan de grote kant was.
Tja.......wat doe je dan? Dan maak je er 'n label van, die je achter 't afdrukje verstopt.
Zie hier 't resultaat.
Ik had de tekst ook wel aan de binnenkant kunnen doen, maar vond dit 'n leukere oplossing.
Jullie ook?

Stempel: Penny Black
Sentiment: Stamper Anonymous
Ingekleurd met: Copics
Papier: MME Lost and found "Rosy"
Bloemetjes: EK Succes retro flower ponsen
Embellies: Tim Holtz metal corners, TH brads, eyelets en lint.

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Ik vind die tekst zo erg leuk. Het was wel even zoeken, maar gelukkig had je hem ook uitgeschoven gefotografeerd. Mooi papier en mooi ingekleurd. Die hoekjes zijn ook weer een leuk detail. En al dat gematte....Kortom: deze mag ook weer door voor een apparaat naar wens.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart. Het zijn niet echt mijn kleurtjes maar als ik zo op een kaart zie..... Ik vind deze oplossing voor de tekst leuker dan binnenin plakken. Waar haal je die leuke en toepasselijke teksten toch allemaal vandaan? Wel leuk voor ons om te lenen :0)
    Van mij mag deze ook door voor een apparaat naar keuze.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die teksten heb ik bij Scrapbook Amerika gekocht.Ze verkopen daar losse teksten ipv. de hele set. Kun je precies datgene uitzoeken, wat je leuk lijkt.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen