donderdag 7 juli 2011

Dream.



Hey ladies,

Af en toe heb je van die dagen, dat 't freubelen maar niet wil vlotten.
Zo'n dag had ik dus vandaag.Ik heb afgelopen dinsdag prachtig papier van First Edition binnengekregen, maar om de eoa. reden had ik er nogal moeite mee.
Na veel bloed, zweet en bijna tranen is 't me toch gelukt om er 'n leuk kaartje mee te maken.Het resultaat zal binnenkort gepost worden.
De kaart van vandaag ging stukken makkelijker.Gelukkig maar, want anders had ik waarschijnlijk niet genoeg kaarten om 2x per week te posten.
En dat zouden we toch niet willen haha.

Stempel: Pepper and friends
Ticket: Tim Holtz
Ingekleurd met: Copics
Papier: October Afternoon "Fly a kite"
Vlinder: Making Memories
Bloem: EK Succes retro flower ponsen

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Oooooh, wat een snoepje. Ik zou er zo in bijten. Het papier, de stempel etc het is allemaal toppie. En dan te bedenken dat ik ooit tevreden was met Action papier, blech.

    gr.Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer echt iets moois van gemaakt. Leuk stempel en superleuk papier. Ben benieuwd naar die andere kaart. Of ie niet is doorgelopen van al dat bloed, zweet en tranen. Misschien geeft het wel een leuk effect.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is gelukkig droog gebleven, maar je kunt wel goed zien dat er veel liefde in is gestoken :O)

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen