zondag 5 juni 2011

Sketch book.



Goeiemiddag dames,

Vandaag 'ns iets anders dan 'n kaartje.
Ik had al 'n tijdje 'n aardig voorraadje uitgeprinte sketches liggen en daar wilde ik iets mee doen.Al die rondslingerende A4-tjes begonnen me 'n beetje te irriteren.
Ik heb ze allemaal op 10x10 cm gesneden en gelamineerd. Daarna heb ik er 'n leuk kaftje bij gemaakt, zodat ik er 'n swatchbook van maken kon.Gleufje in de hoek, koordje erdoor en klaar is je sketchbook.Ik ben er erg tevreden mee en 't is nog 'ns handig ook :O)

Papier: Tilda
Letters: Sizzix Lollipop alfabet.
Hoekje: Crealies
Rub on: American Crafts
Vlindertje: Martha Stewart pons
Knoopjes: Basic Grey
En de plakpareltjes maken 't geheel mooi af.

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Ha, daar is je voorkantje.....
    Ik vind hem erg leuk. Lekker rustig, maar zeer stijlvol. Heb je hem nu aan een plank hangen?
    Toch ook leuk om dingen voor jezelf te maken die je niet weg hoeft te sturen.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'm aan een kastje hangen, middenin m'n hok. 't Is idd. erg leuk om ook 'ns iets voor jezelf te maken. Jammergenoeg heb ik niet meer zoveel ruimte over:O( Jij kunt je nog naar hartelust uitleven......lekker hoor.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks voor mij, ik zou het maar weer kwijt raken. Ik sla ze maar gewoon op in de computer. Het is wel een leuk idee.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen