donderdag 10 februari 2011

M'n eerste award!



Hoi dames,

Vandaag is 'n memorabele dag.....waarom?
Ik heb nl. mijn eerste award gekregen en wel van Inky
Zo'n leuke verrassing geef ik natuurlijk graag door.

Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest dus) over.

Je maakt een verwijzing naar de blog de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig!).

Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs (makkie!).

Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers een bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met deze blog in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met tig volgers hebben ze niet nodig.
Ik geef de award door aan de volgende personen:
- Gerrittina
- Priegelmiep
- Creamiep Design Team
- Yvonne

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verrassing. Helaas heb ik niet zo 3 - 5 mensen aan wie ik hem door kan geven. Ik kan er nu maar 1 bedenken, maar dat is vast niet erg. Bedankt Yvonne.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank u, dank u. Ik sta graag naast Alie in het zonnetje.
    Zoveel beginners ken ik ook nog niet. Ik zal me er eens goed over buigen.

    gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw wat een leuke verrassing.
    Tjeetje ik heb dat nog nooit gedaan.
    Dus dat ga ik morgen als mijn oogjes wat verder open staan eens uit zoeken.
    Dank je wel Yvonne.

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen