zondag 20 februari 2011

Life is the art of.....



Hoi dames,

Dit keer 'ns een kaartje zonder afbeelding.
Ik ben helemaal weg van deze tekst en daarom mag 'ie dus volop in de belangstelling staan.Het frame heb ik bewerkt met de airbrush, zodat 't nog meer in 't oog springt.
Het papier is wederom 'n beetje druk; Daarom heb ik de rest ook wat ingetogener gehouden.Ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden.

Sentiment: Tim Holtz
Papier: Recollections van ????
Pons: Martha Stewart
Hoekje: Crealies
Bloem:Spellbinders+Prima.
Embellies: Crispy lint,strass steentjes en 'n strassbrad.

gr.Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje geworden. Hier moet je ook niet te veel bij willen plakken. Zo komen de tekst en het frame beter uit. Is het een frame van Spellbinders?

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was ik helemaal vergeten te zeggen; Het frame is idd. van Spellbinders.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij ben ik een beetje door mijn superlatieven heen, dus ik weet niet wat ik moet zeggen zonder in herhaling te vervallen. Maar één ding is zeker: ik vind hem gewéldig! En ik ben het helemaal met je eens dat deze tekst alle aandacht verdient. En dat boompje, die toren en die zon, zitten die al bij de tekststempel, of heb je die los gedaan?

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is 1 grote stempel.
    Die TH stempels zijn qua tekst echt geweldig.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik weet het, heb er net een aangeschaft. Maar het kost wel wat allemaal, zucht....

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen