zondag 29 augustus 2010

Merry Christmas 3.

Hoi dames,

Het had niet veel gescheeld, of ik had deze kaart niet kunnen posten.
Toen ik de pc. aanzette, kreeg ik allerlei beveiligingswaarschuwingen en kon ik niet op 't internet komen.....grrrrrr. Na 1 1/2 uur prutsen, zweten en @#*&^%@ had ik 'm eindelijk weer aan de gang.Als 't goed is, heb ik voorlopig geen problemen meer.
Dit is de op 1 na laatste kaart met Bo Bunny papier.Ik ben er nu bijna doorheen....:O)
De stempel is van Whipper Snapper en is - zoals altijd- met Copics ingekleurd.Zo'n sneeuwpop heeft niet zoveel kleur nodig; Eigenlijk alleen maar 'n beetje langs de randen.Dat lijkt erg weinig, maar is heel effectief.
Ik heb er 'n frame omheen gemaakt van glitterpapier met bovenin 'n stukje bolletjesband.
De tekst is gemaakt met 'n kaderstempel, waar ik de helft vanaf heb geknipt.
Ik vond die hoek erg mooi passen bij 't glitterframe.
Jullie ook?

gr.Yvonne

7 opmerkingen:

  1. Nou, ik sta helemaal perplex. Wauwie, wat is tie weer mooi. Stel je toch eens voor dat je internet het helemaal voor gezien had gehouden. Dan hadden we dit moois allemaal gemist.
    Applaaaaus.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral de tekstrand vind ik erg vindingrijk!! Ik had zelf niks met bolletjesband maar nu ik het in de praktijk zie, vind ik het erg leuk. Waar haal je die ideetjes toch allemaal vandaan? Leuk hoor. Heb je trouwens het filmpje van Nicole al gezien over het verschil in inkleuren van sneeuwpoppen? Erg leuk.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey dames,

    Dankjulliewel.
    Ik wilde die tekstrand eigenlijk als frame gebruiken,maar vond dat niet zo mooi.Ik had 'm dus nog op tafel liggen en kreeg 't briljante idee om 'm maar te gaan verknippen....
    Dat idee met dat bolletjesband kwam vanzelf naar boven borrelen toen ik met dat frame bezig was.Af en toe heb ik de mazzel, dat me dat overkomt :O)

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, je zegt het zelf al.....briljant. Ach je hebt zelfkennis of je hebt het niet.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik vind ook dat je er wel patent op aan kunt vragen. Kost een beetje, maar dan heb je ook wat. Mogen wij het meteen niet kopieren.
    Die WS is ook errug leuk.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi,

    Hele leuke kaart geworden, ben zelf npog niet begonnen, dus als jij nou ff doorwerkt-)))))))

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen