maandag 30 januari 2023

Garenklosje, maar dan anders.



Ik ben er 'n beetje vroeg bij, maar
vond dat TH konijn zo leuk.
Het werd meteen verwerkt 
na binnenkomst.
Ik wilde er eigenlijk iets anders
mee maken, maar had de
benodigdheden niet in huis.
De basis is 'n garenklos(je).
Heb er allerlei Idea-ology
items voor gepakt en voorzien
 van 'n kleurtje en wax voor de
patina-look.
Natuurlijk mocht de verlichting niet 
ontbreken; Het voegt echt iets toe.
Ik heb 'm maar onder 'n stolp gezet.
Moosje is nl. nog steeds erg ontdeugend.

gr. Yvonne


 

4 opmerkingen:

  1. Wat superleuk gedaan! Hoe kom je er toch elke keer weer op. Ik begrijp Moos helemaal: ik zou zo'n nieuwe aanwinst ook van boven tot onder willen inspecteren. Misschien een idee om een stolp voor Moos te kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Dat ik daar niet aan gedacht heb.... geweldig idee.

      gr. Yvonne

      Verwijderen
  2. Supergaaf! En wat slim om een stolp te gebruiken.
    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen