vrijdag 22 mei 2020

Laatste aanwinst.


Dit is mijn laatste aanwinst.
Ik heb er een Maya thema aan gegeven.
Ik vind die ornamenten zo mooi en
ze horen ook bij elkaar.
Dit is mijn enigste aquarium met alleen
maar kunstplanten erin.
Het geeft 'n bijzonder effect.
Vooral in 't donker heeft 't iets "magisch".
Wat verlichting al niet kan doen.
Twee soorten vissen;
Platy's Mickey Mouse en 
Corydoras Albino.
Die witte bolletjes vallen mooi op door
de zwarte bodem.
Ben helemaal happy met bak nr. 5.

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Het is maar goed dat ik er even aan dacht om bij je te kijken, want ik krijg nog steeds geen meldingen van blogger. En anders had ik al dit moois gemist. Nog even en ik begin er ook aan. Die slang is ook erg mooi. Nu beginnen je plekken in huis vast op te raken, dacht ik zo.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dit is de allerlaatste. Ik heb er nog eentje met cactussen en eentje met decomateriaal. De volgende wordt ook 'n plantenbak. Ik denk met vetplantjes.(vensterbank)

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  2. Geweldig. Inderdaad een gaaf effect. En waarschijnlijk in het echt nog mooier. We moeten het maar doen met de foto's.... Grappig die nieuwe verslaving van jou. Maar ook hierin kun jij je creativiteit wel kwijt.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen