zaterdag 6 juli 2019

Moos.

Hoi,

Ik ben Moos en ik woon sinds kort bij mijn nieuwe vrouwtje Yvonne.
Ik ben 2 maanden oud en zeer speels en schattig.
Vrouwtje vind me geweldig!
Zelfs Chris vind me aandoenlijk.
Jojo daarentegen is niet zo makkelijk te overtuigen.
Ach, die hoeft ook geen blikjes te openen.
Ben van plan om heel lang te blijven en
nog leuker te worden. (als dat kan)
Ik heb vanmorgen 'n kittenpakket gekregen
met allerlei speeltjes....wauwie.
Ga snel weer op jacht.

pootje van Moos

2 opmerkingen:

  1. Hoi Moos, leuk om kennis te maken. Ik hoor het al, je windt iedereen om je kleine pootje. Dat gaat met JoJo ook wel goed komen. Gewoon schattig blijven kijken, werkt altijd. Ga maar lekker spelen en daarna een tukkie doen. Oh, en vraag even aan het vrouwtje of we wel regelmatig van foto's kunnen worden voorzien......

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He neee! Dit is tè schattig. Volgens mij voelt ie zich al aardig thuis. En Jojo.... Ach, die trekt wel bij. Katten hebben gewoon tijd nodig. Iets met katten en uit de boom kijken of zo.
    Ik kijk ook zeer uit naar meer foto's.
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen