zondag 23 april 2017

the Beetles


'n Tijdje geleden heb ik 'n hele serie kevers gemaakt
van deco lieveheersbeestjes.
De bedoeling was om ze in 'n "treintje" over
de schutting te laten lopen.
Toen ik ze alle 15 klaar had, bleken ze te klein te zijn.
Ik vond ze te leuk om niet te gebruiken en kwam met
dit idee op de proppen.
Bij de winkel met de A heb ik 'n diepe lijst gekocht
om er vervolgens dit  kijkkastje mee te maken.
'n Aantal welluidende Latijnse namen maken
't af.
Nu nog 'n leuk plekje aan de schutting vinden...
 
gr.Yvonne
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee. Ik zie kevers trouwens sowieso liever in een lijstje dan loslopend. Dus: missie geslaagd. En nog leuk om naar te kijken ook
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een leuk idee om ze te laten lopen maar dit is ook erg grappig!! En achter glas blijven ze ws het mooist.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen