zondag 6 september 2015

Art Journal: Don't forget to fly.

 
Hoi dames,
 
M'n art journal komt maar weinig aan de beurt de laatste tijd.
Dat terwijl het zo leuk is om te doen.
De vogel komt van 'n doodle scrapvel en is ingekleurd met fineliners.
Toen die eenmaal klaar was, kwam de rest vanzelf.
De achtergrond is gemaakt met Gelato's en stencils......
een super combinatie.
Daarna nog wat gestempeld met zwarte Stazon en 't woord "Fly"
gemaakt met m'n Sizzix alfabet en chipboard.
Een van m'n eerste hobby aankopen ooit, maar doet 't nog steeds goed.
Bedankt voor 't kijken en nog 'n prettige zondag.
 
gr.Yvonne


7 opmerkingen:

  1. Wow love this Yvonne, a fabulous colour journal and wonderful texture and elements....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige AJ. Lekkere frisse achtergrondkleur. Die vogel is te gek. Gecombineerd met de veertjes en de tekst is ie weer helemaal af. Ik zou zeggen pak je AJ maar eens wat vaker. Mijn zegen heb je.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, Yvonne, waarom is dat eigenlijk. Want van dit moois wil ik natuurlijk wel vaker genieten. Ik vind dat je maar extra freubeltijd in moet lassen. Ik ben helemaal weg van deze vreemde vogel. Vlieg nog maar even door hoor,
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien heeft zij niet zo'n goede taakverdeling thuis? :0) Kan je Leo niet eens uitlenen?
      Gr. GZ

      Verwijderen
    2. Laat ik in 1 ding heel duidelijk zijn. Leo wordt niet uitgeleend. Ik heb hem namelijk exclusief voor mijn eigen welbevinden ingehuurd. En aan mij heeft ie zijn handen al helemaal vol. Dus, helaas, helaas.
      gr. Alie

      Verwijderen
    3. Ha, wat jammer nou. Leo zou Chris goed kunnen helpen met 't zagen van huisjes, ophangen van schapjes ed.

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  4. Oh, maar als het niet voor het bereiden van eten is, valt er wel over te onderhandelen
    Gr Alie

    BeantwoordenVerwijderen