zondag 28 juni 2015

Drieluikje: Lavinia huisjes.


Ik vond 't weer 'ns tijd voor iets anders.
Deze Lavinia huisjes zijn zo schattig, dat ik er 'n drieluikje van gemaakt heb.
Daarvoor heb ik de Arched frames van Tim Holtz gebruikt.
De huisjes heb ik gestempeld, gemaskerd en met Distress inkt gekleurd.
Ik heb bewust andere kleuren gebruikt, want ik ben geneigd om vaak dezelfde kleuren te pakken.
Dat was erg leuk om te doen en ik vond 't resultaat nogal verrassend.
Dat ga ik nog 'ns vaker doen.
Bedankt voor 't kijken en 'n prettige zondag.

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige creatie heb je weer gebakken. Ik snap helemaal waarom je wat met die huisjes hebt. Ik vind ze in ieder geval geweldig! Ik sta elke keer weer te kijken van wat je uit je mouw schudt. En helemaal mijn kleuren
    Voor jou ook een fijne dag.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke drieluik hoor!! Die stempels zijn prachtig. Je hebt er een leuke creatie mee gemaakt. Ga vooral door met het uitproberen van diverse kleurcombinatie. Van mij mag je eindeloos doorgaan met experimenteren.....

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf drieluik Yvonne...mooie kleuren en leuke stempels!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen