zondag 7 september 2014

Art journal; Ode aan de regen.


Goeiemorgen dames,

Ik ben op ´t nippertje met deze zomerse AJ- pagina's.
De zomer is bijna voorbij, dus het kan nog net.
Deze 2 pagina´s zijn me echt op ´t lijf geschreven. Zo´n verfrissende bui vind ik ´n verademing.
Letterlijk en figuurlijk, als je geplaagd wordt door hooikoorts.
De achtergrond is gemaakt met Gelato´s. Daarna met verschillende stencils en babydoekjes weer wat kleur weggepoetst en ´t geheel bestempeld met Stazon inkt.
De dansende dame en de tekst zijn door de Cameo gesneden.
De regendruppels zijn voorzien van Glossy Accents.
De overige stansjes zijn van Sizzix en Marianne Design.
Her en der nog wat extra accentjes met de witte Molotow marker en deze afsluiter van ´t zomerseizoen is klaar.
Op naar de herfst, met z´n prachtige kleuren en paddenstoelen.

gr.Yvonne

5 opmerkingen:

  1. De vrolijkheid spat er vanaf, Yvonne!
    Fijne zondag, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer leuk. Lekker fris met die blauwe achtergrond. Leuke vrolijk gekleurde accenten. Wat zijn dat voor steentjes op de grond? Is dat een stempel? Ik vind het een geslaagde AJ!!
    Ik heb niets tegen de herfst maar hij mag van mij nog wel even wegblijven. Wat is het vandaag weer lekker weer. Niet te warm. Zo wil ik nog wel even nazomeren.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met 'n beetje mazzel kun je de hele week nog nagenieten. Het schijnt lekker weer te worden.
      Die steentjes zijn uit 'n set van JoFy stempels.

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  3. Wauwie, jij hebt je lekker uitgeleefd zeg! Hij is supervrolijk met die heldere kleuren. En die Molotov cocktail accenten vind ik ook bijzonder geslaagd. Zo mag het van mij ook wel gaan regenen. Toch heb je pech, want het blijft nog even droog heb ik begrepen. Maar je AJ mag er helemaal zijn hoor. Die hebben we inderdaad lang niet gezien. Ik begon ze al te missen
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen