zondag 13 april 2014

Drieluikje.

 
 
Goeiemorgen dames,
 
Ik had weer 'ns zin in 't pimpen van 'n houten voorwerp.
Aangezien ik geen ruimte meer heb voor kastjes oid. heb ik gekozen voor 'n drieluik.
De dame in 't midden wordt de laatste tijd regelmatig gebruikt. Ik vind haar erg mooi en ze heeft 'n aangenaam formaat om mee te werken.
Ik heb nog nooit zoveel ijzerwerk gebruikt op 1 projectje, maar in dit geval vond ik 't goed passen.
Voor de voetjes heb ik 'n paar moeren gebruikt.
De tekst is van Kaisercrafts en heb ik cadeau gekregen voor mijn verjaardag.
Het drieluik staat te pronken in de woonkamer en is nog verschoond gebleven van nieuwsgierige katten. Het staat er nu 'n week en is nog geen enkele keer omgekieperd......:O)
 
gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtstuk. Ik raak niet uitgekeken. Wat een vreselijk mooie details heb je hier allemaal in gebruikt. Ik kan me dus niet voorstellen dat de katten dit nog niet ontdekt hebben. Het is maar goed dat Iwan bij ons rondloopt en niet bij jullie, want dan had je 'm moeten verankeren. Nou, je mag trots zijn op deze creatie.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is geweldig leuk. Wat een gave details. Je weet inderdaad niet waar je kijken moet. Dit is een topstuk uit jouw collectie!! Smaakt overigens wel naar meer......

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig drieluik is dit! Ik kan me voorstellen dat je veel plezier hebt beleefd met het maken ervan. En nu met het kijken er naar! Een mooi formaat ook, om je lekker op uit te leven!

    BeantwoordenVerwijderen