zaterdag 4 mei 2013

Run away.....

 



Goeiemiddag dames,

Het was hoog tijd om weer eens  'n House Mousje te gebruiken. Dit grappige exemplaar zat me al 'n tijdje aan te kijken, maar ik wist niet zo goed wat ik ermee aan moest.
Ik wilde de Crafter's Workshop brick template ook graag uitproberen en zo kwam dit kaartje tot stand. Ik heb de voegen ingekleurd met 'n Copic marker, want ik vond de muur wat kaal.
Het frame is met 'n Nestabilitie uitgesneden.......ik was bijna vergeten, dat ik die nog had.
De tekst is van Personal Impressions .
Wat bloemen geponst met de EK Succes retro flower pons en 'n knoopje om 't af te maken.
Het was de bedoeling om de kaart niet al te cute te maken en ik denk, dat me dat aardig gelukt is.

P.S. De pijl is me de hand geknipt......goed he hahahaha.

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Moooooooi. Leuk hoe je de template hebt gebruikt. Kun je ook met pasta gebruiken. Zo leuk hoe toepasselijk de tekst weer is. Dat doe je dus weer goed. Hij is inderdaad net cute genoeg. :0)

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel even geleden, maar niet minder leuk voor de verandering. Dat heb je leuk gedaan met die voegen. Gelukkig zijn de nesties nog niet helemaal uit de gratie. Ik vind hem wederom erg leuk Voor wat voor gelegenheid stuur je iemand nu zo'n kaart?


    gr Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik verzin wel eoa. kronkel voor de binnenkant van de kaart. Da's dan op zich ook wel weer 'n crea uitdaging.

      gr.Yvonne

      Verwijderen