zondag 16 september 2012

Let it snow.

 
Hoi dames,
 
Ook ik ben al lekker bezig met m'n kerstkaarten.
In 1e instantie had ik helemaal geen zin om er aan te beginnen.
Toen ik er echter mee aan de slag ging, kreeg ik er steeds meer zin in.
Deze afdruk heb ik ingekleurd met Distress markers. Ben helemaal weg van de kleuren, maar kwam er al snel achter dat ze niet zo geschikt zijn voor dit soort gedetailleerde stempels.
Desondanks doet 't eindresultaat geen pijn aan de ogen haha.
 
Stempel: Crafty Individuals
Sneeuwvlokjes: Me to you
Tekst:?????
Ingekleurd met: Distress markers
Gestempeld op: Aquarel papier
Stansjes: Quickutz, Spellbinders en Marianne design
 
gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Wat is er mis mee dan? Ik vind het een geweldige kaart. Mooi stempel ook. Mooie stansjes heb je ook gebruikt. Het is weer een mooi geheel geworden!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sommige stukjes zijn 'n beetje vlekkerig geworden. Aan de andere kant maakt dat 't ook wel weer aantrekkelijk.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gaat dat bij mij ook altijd. Als je dan eenmaal bezig bent.... Dit was wel een intensief kleurwerkje lijkt mij zo. Ik vind hem helemaal geslaagd. Niets mis mee hoor.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen